Жулидан

Бях проектирал да включа в блога си директория с похвали и оплаквания от стоки, но досега нямах сгода. Бях проектирал да мина през магазина на „Жулидан”, който е почти до паметника на Патриарх Евтимий (aka Попа), но не ми оставаше време. Е, сега му дойде времето.
Изключително съм доволен.
Магазинът е просторен, на добро място и предлага някакъв избор стоки, цените не са надути.
Поведението на продавачката беше приемливо. А за българските стандарти – направо добро. Първоначално беше по-резервирана, после си уцелихме струните.
Най-доволен съм обаче от това, че нещата в „Жулидан” са ми стоели и ми стоят прекрасно. По тази причина – макар че бях тръгнал да си купувам риза с къси ръкави – си тръгнах с два много приятни костюма.
В същия момент в магазина доставяше и чорбаджията (всъщност сравнително млад и симпатичен мъж), който ми направи и отстъпка, за да взема и двата. Всъщност в Julidan това ми се е получило като мини традиция: ходил съм два пъти на щанда им в „Изберете българското” (или пък беше в „Произведено в България”) и двата пъти си купих по два много готини панталона.
Абе въобще много приятна емоция се получи днес.

Published in: on 31. юли '08 at 5:31  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://piliph.wordpress.com/2008/07/31/%d0%b6%d1%83%d0%bb%d0%b8%d0%b4%d0%b0%d0%bd/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 коментараВашият коментар

  1. Здравейте, може ли да ми кажете къде точно се намира този магазин? Жулидан са ми любима марка, но си купувам тяхни неща само от „Произведено в България“, а тази година не открих тяхният щанд . Благодаря Ви.

  2. http://www.bgmaps.com/services/links/links.asp?linkkey=6e974003ecfdbc09f96f13e7ca7fb2fc – пише, че е временен линк
    Ъглов магазин, може би на „Паренсов“ и „Левски“. Според Гугъл имат и на „Оборище“ 113, който май им е по-стар, но никога не съм ходил.

  3. Благодаря, ще отида да ги посетя в най близко време
    :))


Вашият коментар

