Блог, инспириран от мързела.

Честит ми блог!

Човек винаги може да се изложи, а това, засега, е мястото, където да се излагам аз. Всъщност, пиша тук от прагматични причини, а именно защото от известно време ме домързя да пиша  едно и също нещо на много места, а вероятно и за да имам обозрим архив на излагането си. Мързи ме също така да администрирам още един сайт и се надявам, че блогването ще е по-лесно…

Ся, при блоговете изглежда съществува дилемата „Публичен или Личен“. Аз (засега) не желая да се излагам чак толкова, че да пиша личен блог, но колкото и профи насочен да е той, сигурно все по нещо ще прилича на автора си.

Това, което мисля да публикувам тук, са основно интересни за мен неща от обозримото от мен развитие на правото в Б-я. Затова до голяма степен ще има характера на дайджест и това го прави по-публичен; впрочем и правото е публичен феномен. Личното начало май ще е по-скоро егоистично – не мисля да се влияя от това, кой какво иска да прочете. Целта ми определено не е да влезе в топ 100 на блоговете (нищо против тях нямам), нито да трупам купища пари от реклами.

 Е, освен правни, може да има и други хрумки, затова така го кръстих (временно).

 И така, да видим дали на 25. март ще празнуваме 1 годинка…

пилиФ

Published in: on 25. март '08 at 2:33  Вашият коментар  

The URI to TrackBack this entry is: https://piliph.wordpress.com/2008/03/25/%d0%b1%d0%bb%d0%be%d0%b3-%d0%b8%d0%bd%d1%81%d0%bf%d0%b8%d1%80%d0%b8%d1%80%d0%b0%d0%bd-%d0%be%d1%82-%d0%bc%d1%8a%d1%80%d0%b7%d0%b5%d0%bb%d0%b0/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Вашият коментар

